• وبلاگ : افسانه جومونگ و امپراطور دريا
  • يادداشت : قسمت سي و چهارم امپراطور دريا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    خيلي عقبي

    فرزندان اسلام ، حافظين دين مقدس اسلام و مدافعين انقلاب و عزت اسلامي ...
    به گوش باشيد که بهاييت با حيله ها و نيرنگ هاي بسيار در صدد گسترش و انتشار عقايد خود است و اينجاست که وظيفه ي ما مبارزه و جان سپاري براي محافظت از اسلاممان و دين عزيزمان است .
    مبارزه و جلوگيري از عقايد پوچ و بي اساس بهاييت وظيفه اي است که همه ي مسلمانان بايد آنرا با تمام وجود انجام دهند .
    براي جلوگيري از پايمال شدن خون شيعيان حضرت علي (ع) و اعلام نفرت خود از حرکت ها و نفوذ هاي بهاييت در انتشار مقالات و نوشته هاي ضد بهايي بگوشيد .
    سايت ايران سهراب بنا بر وظيفه اي که بر روي دوش خود احساس مي کند در اين اقدام بزرگ پيشتاز شده و از شما وبلاگ نويسان و نويسندگان وب درخواست مي کند تا به کمکش بياييد . از اين رو مي توانيد با انتشار نوشته هاي ايران سهراب در وبلاگ ها و وب سايتهاي خود در مبارزه با اقدامات بهاييت همراه شويد .
    همچنين مي توانيد با قرار دادن کدهاي زير در وبلاگ هاي خود به بخش بررسي و نقد بهاييت که از پرطرفدارترين بخش ايران سهراب محسوب ميشود لينک دهيد تا بسياري از افرادي که ممکن است به دام بهاييت بيافتند با اين فرقه پوچ وحشي آشنا شوند .



    با قرار دادن کد بالا لوگويي در ابتداي وبلاگتان و در گوشه سمت راست اضافه مي شود ( همانگونه که مي بينيد ) که کاربران با کليک بر روي وبلاگ به بخش بررسي و نقد بهاييت راهنمايي مي شوند . نمونه اي از اين کد در وبلاگ نقد و بررسي بهاييت قرار گرفته است که مي توانيد قبل از قرارگيري در وبلاگتان نمونه اي از آن را ببينيد .

    بمب گوگلي :

    در سايت و يا وبلاگ هاي خود به بررسي و نقد بهاييت لينک دهيد . مانند زير :

    بررسي و نقد بهاييت